ВІДДІЛ ОСВІТИ БОРОДЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІІ

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

НЕМІШАЇВСЬКИЙ НВК «СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА ІІ – ІІІ СТУПЕНІВ – ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І – ІІІ СТУПЕНІВ»

Н А К А З

04.09.2017 смт. Немішаєве № _______

Про організацію навчально-виховного

процесу та режим роботи Немішаївського

НВК у 2017/2018 навчальному році

Відповідно до Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу (ДСанПіН 5.5.2.008-01), на виконання наказів Міністерства освіти і науки України від 07.05.2014 р. № 560 «Про підготовку матеріально-технічної бази навчальних закладів, установ і організацій освіти і науки до роботи в новому 2017/2018 навчальному році та в осінньо-зимовий період», зі змінами, внесеними наказом від 16.05.2014 р. № 605 «Про внесення змін до пункту 1 наказу Міністерства освіти і науки України від 07.05.2014 р. № 560», від 30.07.2014 р. № 891 «Про підготовку та організований початок 2017/2018 навчального року», листа Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 р. № 1/9-2315 «Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів та структуру 2017/2018 навчального року», наказів відділу освіти, виконання наказу відділу освіти Бородянської районної державної адміністрації від 10.07.2017 р. № 102/01 «Про підготовку та організований початок 2017/2018 навчального року», з метою чіткої організації навчально-виховного процесу 2017/2018 навчального року

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити режим роботи Немішаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 (додаток).

01.09.2017

2. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Поліщук Н.С.:

2.1 Довести режим роботи до відома педагогічних працівників на засіданні педагогічної ради 30.08.2017 та нараді обслуговуючого персоналу школи.

2.2 Копії надати в приймальну, в учительську, на інформаційні стенди школи, сторожам, розмістити на сайті школи.

3. Новий навчальний рік розпочати у День знань — 1 вересня о 9.00 святом Першого дзвоника.

4. Навчальні заняття організувати за семестровою системою:

І семестр — з 01.09.2017 по 29.12.2017;

II семестр — з 15.01.2018 по 25.05.2018.

5. Канікули для учнів провести:

- осінні – з 30.10.2017 по 05.11.2017;

- зимові – з 30.12.2017 по 14.01.2018;

- весняні – з 26.03.2018 по 01.04.2018;

- літні — з дня закінчення навчального року по 31 серпня.

6. Навчальні заняття завершити проведенням:

- навчальних екскурсій у 1-4-х ,5-8-х, 10-х класах;

- державної підсумкової атестації:

випускників 4-х класів

9-х класів

11-го класу

7. Вручити атестати про повну загальну середню освіту випускникам 11-го класу на урочистому заході.

8. Вручити свідоцтва про базову загальну середню освіту випускникам 9-х класів на урочистих зборах.

9. Здійснювати відвідування учнями виставок, музеїв, проведення екскурсій, подорожей тощо тільки відповідно до наказу директора.

Упродовж навчального року

10. Після завершення подорожей, екскурсій, відвідування виставок, музеїв та інших позакласних заходів учителю, якого призначено наказом відповідальним за проведення такого заходу, інформувати директора.

Упродовж навчального року

11. Проводити батьківські збори, зібрання учнів лише за умови погодження графіків перебування з дирекцією школи.

Упродовж навчального року

12. Проводити позакласні заходи за планом, затвердженим директором, до 18.00.

Упродовж навчального року

13. Відвідувачі школи (діти старших класів інших шкіл, батьки та сторонні особи) обов'язково реєструються при вході в школу в чергового у спеціальному журналі.

Упродовж навчального року

14. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Поліщук Н.С.:

14.1 Здійснювати контроль за правильністю організації навчально-виховного процесу та своєчасністю внесення записів до класних журналів;

Упродовж навчального року

14. 2 Скласти графіки чергування адміністрації та вчителів школи.

До 01.09.2017

14.3 Щодня контролювати ведення записів у книзі відвідування.

Упродовж навчального року

15. Заступнику директора з господарської роботи Клокуну В.В.:

15.1. Ставити на баланс упродовж трьох днів усі фінансові та господарські надходження, в тому числі й придбані за рахунок батьківських і спонсорських коштів.

Упродовж навчального року

15.2. Забезпечити своєчасну підготовку школи до роботи в осінньо-зимовий період.

16. Працівникам школи забороняється:

16.1. Відпускати учнів з уроків, в тому числі на різні заходи (репетиції, змагання, тощо) без дозволу адміністрації школи.

16.2. Паління на території навчального закладу.

16.3. Допуск сторонніх осіб на уроки та позаурочні заходи без дозволу адміністрації.

16.4. Недотримання вимог до шкільної форми відповідного зразка, що розміщується в інформаційному центрі школи й узгодженого радою навчального закладу.

16.5. Внесення змін до класних журналів, а саме: зарахування та вибуття учнів вносить лише класний керівник за вказівкою директора школи. У разі помилкового або неправильного запису в журналах поряд робиться правильний, який засвідчується підписом керівника навчального закладу та скріплюється печаткою.

16.6. Перебування учнів та вчителів у верхньому одязі в навчальних кабінетах школи.

16.7. Проведення додаткових послуг, не передбачених навчальним планом і мережею.

16.8. Доступ будь-кого (крім господарських служб) до підвальних і службових приміщень.

Упродовж навчального року

17. Усім працівникам:

17.1. Неухильно дотримуватися вимог режиму.

Упродовж навчального року

17.2. У разі виникнення надзвичайних ситуацій усім працівникам діяти відповідно до плану дій під час надзвичайних ситуацій. Виклик відповідних служб здійснюється безкоштовно з будь-якого телефону школи.

Упродовж навчального року

17.3. Працівникам школи своєчасно надавати інформацію заступнику директора з господарчої роботи Клокуну В.В. (упродовж 3 днів) про фінансові та господарські надходження з наданням відповідної документації.

Упродовж навчального року

18. Педагогічним працівникам школи:

18.1 Своєчасно робити записи у класних журналах про проведені уроки відповідно до інструкції з ведення журналів.

Упродовж навчального року

18.2. Після закінчення уроку здати черговому адміністратору класні журнали.

Упродовж навчального року

18.3. Здійснювати чергування по школі відповідно до графіка чергування.

Упродовж навчального року

18.4. Забезпечити приймання і здавання навчального кабінету між уроками. Відмітки про приймання і передачу навчального кабінету робити у спеціальному зошиті. Відповідальність за ведення такого зошита покладено на завідувача кабінету та класного керівника класу, за яким закріплено кабінет.

Упродовж навчального року

19. Класним керівникам 1-11 класів:

19.1. Розпочати заняття 1 вересня уроком за темами:

для 1-4 класів «Я люблю свою Україну».

для 5-11 класів «Україна – Європа: історичний і культурний діалог».

19.2. Звіряти щоденно записи щодо відсутності учнів у школі в книзі відвідування та на сторінках класних журналів.

Упродовж навчального року

19.3. Закріпити за кожним учнем постійне робоче місце. План-схему закріплення робочих місць за учнями розмістити в класному журналі.

До 05.09.2017

20. Черговим адміністраторам:

20.1. Здійснювати щоденний аналіз інформації про відвідування учнями школи.

Упродовж навчального року

20.2. У разі потреби приймати оперативні заходи щодо стану відвідування та доводити інформацію про стан відвідування учнями школи на щотижневій оперативній нараді при директорі.

Упродовж навчального року

21. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Директор НВК А.В.Примаченко

Кiлькiсть переглядiв: 74

Коментарi