Актуальність:

Проект «Ми - патріоти» - це можливість донести до учнів, викладачів, батьків, що патріотизм – основа духовного життя кожної людини, її прагнення до волі та процвітання своєї країни. Патріотизм становить одну з найважливіших складових частин національного світогляду і поведінки людини у її ставленні до рідного краю, до інших націй і народностей. Збереження історико-культурних традицій народу, знання героїчного минулого – це основа патріотичного виховання. Проводячи різні заходи на патріотичну тематику, ми не тільки вшановуємо пам'ять про тих, хто загинув, ми знайомимо з українськими традиціями минулого, створюємо нові тандеми української сучасності, розвиваємо почуття «національної гідності».

Актуальність проекту доведена самим життям. Спільна праця учасників шкільного самоврядування, учнів та педагогів школи сприяє формуванню духовно-етичних, патріотичних орієнтирів молоді. Єднальною ниткою, об'єднуючою людей різних віків, професій і положення, є творча робота. Підготовка до розважальної програми та вечірки «в національному стилі», підготовка концертних номерів, віртуальні стежки-подорожі, акції, тематичні виставки - дозволить не просто укріпити свої знання про Україну в минулому та сучасності, але і по-особливому розкриє значення слова «батьківщина», підвищить цінність національних традицій та колориту, пропустивши її через серце кожного учасника проекту.

Мета:

· поглибити знання учнів з історії української державності й громадянства, культури народу, його традицій;

· формувати повагу до України, високий рівень національної, правової свідомості і самосвідомості, громадянської, соціальної відповідальності, готовності працювати в ім’я розквіту України, усвідомлення необхідності досконалого знання державної мови;

· стимулювати прагнення учнів до самовираження, самореалізації та самоствердження, активної діяльності; здатність до виконання громадянського обов’язку.

· зрозуміти й відчути подвиг українського народу в роки Великої Вітчизняної війни, «Небесної сотні» та воїнів АТО;

· надання допомоги нашим воякам-патріотам, які змушені постійно перебувати в бойовій готовності, воювати в холоді, важких умовах, відстоюючи незалежність і безпеку України;

Завдання проекту:

1. Створення виховного середовища для саморозвитку, самовираження і самореалізації;

2. Виявлення рівня сформованості в учнів патріотичних і громадянських якостей;

3. Розвиток інтелектуальної, емоційно-почуттєвої та вольової сфери особистості;

4. Стимулювання пошуково-пізнаваьної діяльності учнів.

5. Надання всебічної допомоги воїнам АТО;

6. Налагодження партнерських зв’язків у системі «Школа – громадська організація»;

7. Формування духовних цінностей українського патріота: національної свідомості, любові до українського народу, його історії, Української держави, рідної землі, родини, гордості за минуле і сучасне на прикладах героїчної історії українського народу та кращих зразків культурної спадщини;

8. Висвітлення діяльності учасників проекту на сайті школи та районних ЗМІ;

Учасники проекту:

· учні 1-11 класів школи,

· учителі,

· волонтери селища,

· батьки.

Термін реалізації проекту:

Вереснь – травень 2015 – 2016 н.р

За строком діяльності: довгостроковий

Тип проекту:

за кінцевим результатом – практичний

за кількістю учасників – колективний

за терміном дії – щорічний

за характером відносин - зовнішній

Тематична спрямованість проекту: соціальний

ОСНОВНІ ЕТАПИ УЧАСТІ:

І. Підготовчий:

1. теоретично підготувати учасників проекту, зібрати інформацію для

2. підтвердження актуальності проблеми;

3. зацікавити учнів та педагогів майбутніми прогнозованими

4. результатами діяльності над проектом.

5. Допомогти учням зрозуміти характер майбутньої роботи та її мету.

6. Ознайомити школярів із суттю проекту та основними етапами його проведення.

7. Мотивувати учнів до подальшої діяльності через набуття життєво необхідних у майбутньому дорослому житті знань та навичок. Пошук необхідних ресурсів;

8. Розподіл обов’язків, часу та планування роботи.

ІІ. Інформаційно-просвітницький

1. Розроблення плану заходів та закріплення відповідальних за організацію та виконання.

2. Налагодження партнерських зв’язків з волонтерами селища

3. Ознайомлення учнів, вчителів та громадськості мікрорайону школи із запланованими заходами, з метою залучення їх до співпраці, а саме: виступ-оголошення на загальношкільній лінійці та батьківських зборах, розміщення звернення на сайті школи та куточку учнівського самоврядування.

4. Висвітлення роботи у ЗМІ.

ІІІ. Практична діяльність:

1. Виготовлення національних оберегів (ляльки - мотанки, стрічки);

2. Збір теплих речей;

3. Акції «Діти Київщини – воїнам АТО», «Лист пораненому», «Подарунок від Святого Миколая» ;

4. Благодійний ярмарок;

5. Організація зустрічей з учасниками АТО;

6. Проведення заходів національно – патріотичного спрямування (Відзначення у закладі 25-ї річниці Революції на граніті, конкурсна програма «Ми сильні та спритні», присвячена Дню захисника України, спортивні змагання «Я – майбутній воїн України», захід на вшанування пам'яті жертв Голодомору 1932-1933 рр., захід до Дня української писемності та мови «Квітни, мово рідна!», конкурс на кращий героїко-патріотичний твір під назвою «Живеш в Україні – знай її мову!», захід до Дня Соборності України «Соборна мати Україна – одна на всіх, як оберіг», виховний захід-реквієм «Пам’ятай про Крути», конкурс читців «Ми чуємо тебе, Кобзарю, крізь століття!», лінійка - реквієм «Пам’яті Небесної Сотні», захід «Так Україну кохоти з поміж тисяч зуміли лиш ви…», участь у районному літературно-мистецькому святі дитячої творчості «З Україною в серці», захід - реквієм «Чорнобиль - мій біль», військово-патріотична спортивна гра «Зірниця»);

7. Участь у дитячо-юнацькій військово-патріотичній грі «Сокіл» («Джура»);

8. Створення експозиції «З Україною в серці» у шкільному краєзнавчому музеї» та проведення екскурсій для учнів школи.

Очікувані результати:

· Вихований свідомий громадянин-патріот України, який усвідомлює свою належність до сучасної цивілізації, який підготовлений до життя, і чітко орієнтується в сучасних реаліях.

· Набуття соціального досвіду в об’єднанні зусиль учнівського самоврядування у практичній діяльності й спілкуванні.

· Отримання можливості школярам відчути себе причетним до розв’язання загальних важливих державних проблем.

Реалізуючи проект, ми намагались створити позитивну атмосферу спілкування, дати можливість усім набути унікального соціального досвіду. Діяльність у громаді є практично першим знайомством юних громадян із елементами громадянського суспільства, коли невелика суспільна група свідомих громадян може реально та практично реалізовувати свій патріотичний потенціал щодо покращення справ малої та великої Батьківщини

Кiлькiсть переглядiв: 58

Коментарi